2016. október 31., hétfő

II. 5. Akire én azt mondanám, hogy ribanc

Drága Olvasóim!
Nagyon hálás vagyok mindenért, amit tőletek kaptam, amióta elindítottam a blogot, ezért egy apró bejelentéssel érkeztem hozzátok. Mivel látjátok, az előző évadnak 20 fejezete volt, úgy döntöttem, hogy a következőben is 20 fejezet lesz, az eredeti tervemhez képest, ahol csak 15 fejezet szerepelt. Nekem is megkezdődött a szünet és az eddigi néhány napban volt időm gondolkodni a blogról és arra gondoltam, hogy így egy sokkal kerekebb sztorit írhatok, ha kiegészítem ezt még néhány résszel. Továbbá az sem kizárt, hogy még egy évadot indítok majd, ha ezt befejeztem, de csak akkor ha igényt tartatok rá, ezért szeretnélek titeket megkérni, hogy írjatok nekem megjegyzést és iratkozzatok fel ha tehetitek! Szerintem ez nem nagy kérés, mivel szeretném látni, hogy mégis hány embert érdekel ez az egész, amit csinálok. Emellett pedig a hosszú távú terveimben nem csak ez az egy blog szerepel, úgyhogy, ha szeretitek a történetemet, érdemes mellettem maradni. ;) Jó olvasást babák! :) x


SAMANTHA WOOD

 
Azt a bizonyos dolgot, miszerint félek, hogy esetleg a karrierje szétválaszt minket, elraktároztam magamban és arra jutottam, hogy nem biztos, hogy ezt meg kellene beszélnünk. Össze-vissza ígérgetne nekem, hogy akkor megpróbál több időt fordítani rám, de ezt pedig én nem kérhetem. Nem tehetem meg vele azt, hogy pár hónap után, miután besétáltam az életébe, egyből keresztbe tegyek a  munkájának. Pontosan tudom, hogy ő milyen fontos ember és neki most az életében ez foglalja el az első helyet. Nem fogom megutáltatni vele a turnékat, mondván, hogy azokban a napokban nem találkozhatunk. A szerencse az, hogy az ausztráliai koncerteken én is ott lehetek, így legalább nem választanak szét minket arra az időre. Ez most kimondottan nyálasan hangzik, de már annyira megszoktam a közelségét, hogy a hiányától fizikai fájdalmat érzek. Nem szeretnék egész nap rajta csüngeni és csókolgatni, csak szükségem van arra, hogy a közelében legyek.
 
Megtudtam, hogy a turné következő állomásai Sydney, Adelaide és Melbourne lesznek, amiknek nagyon örültem, hiszen eddig Ausztráliában sem jártam, nemhogy egyből három városában. Rajtam kívül még Gemma, Eleanor és Perrie is elkíséri a fiúkat, amire én elég kíváncsi vagyok, mivel még nem találkoztam Zayn barátnőjével. Ellel sem töltöttem még sok időt, ezzel ellenben Sophiával szinte mindennap találkoztunk. Őt nagyon fogom hiányolni, mert valahogy mindig sikerül felvidítania. Azzal indokolta a többiek előtt a dolgot, hogy pár napra hazautazik a szüleihez pihenni, míg nekem azt mondta, hogy ki nem állhatja Perriet és nem hajlandó vele egy légtérben lenni. Én ezen persze jót nevettem, de egy vállrántással elintézte és megfenyített, hogy majd akkor viselkedjek így, miután találkoztam vele. Eleanor nem nagyon beszélt ennyire negatívan a lányról, csak annyit mondott, hogy nem nagyon jön oda hozzájuk, akkor sem ha egyedül van és nem kedveli a többieket. Közelebb állok a Soph-félékhez, úgyhogy könnyen lehet, hogy a koncertek alatt én is ki fogok akadni a csajra.
 
Ideje volt elkezdenem a pakolást, mivel másnap kora reggel indulunk és nem igazán volt kedvem hajnalban pakolászni. Egy sporttáskát viszek csak magammal, nem hiszem, hogy öt napra sok dolog kellene. Beledobáltam néhány felsőt és nadrágot, két pulcsit és a farmerdzsekimet. A héten egyre jobban melegedett az idő, aminek nagyon örültem és ez is jelzi azt, hogy hamarosan vége a télnek és nem fogok agyonfagyni tíz perc leforgása közben a szabad ég alatt. Csak egy cipőt csomagolok magamnak és egy úgy is lesz rajtam. Nem vagyok modell vagy ruhamániás, ezért a táskám megtömését hamar lerendeztem és már csak a fürdőszobai cuccaimat válogattam. Ilyeneket, hogy törülköző, hajszárító meg tusfürdő nem rakok, mivel biztosan valami luxusszállodában leszünk elszállásolva, ahova biztosan tesznek ki ezer darabot a polcokra. Egyedül a hajvasalómhoz ragaszkodtam, ami elengedhetetlen, mivel vannak olyan reggelek, amikor nem tudok megküzdeni a rakoncátlanabb tincseimmel. Könnyedén húztam be a cipzárt, ugyanis közel sem volt tele a ruháimmal. A legfontosabbakat, minthogy fülhallgató, telefon, telefontöltő, laptop és a töltője és szájfény, a kézipoggyászba tettem, vagyis a telefonomat még el kezdtem tölteni este, hogy ne a gépen merüljek le.
 
Megnéztem egy csöpögősebb romantikus filmet, majd egy vígjátékot a tévében, aztán amíg szemhéjaim ólomsúlyúak nem lettek, folytattam a nemrég beszerzett könyvemet. Soph adta kölcsön, mivel neki nagyon tetszett és eddig is elég hasonlónak bizonyult az ízlésünk ilyen téren, hamar nekiláttam az olvasásának. Már az eleje elnyerte a tetszésemet és szinte faltam az oldalakat, most valahogy mégsem tudott lekötni. Ugyan szemeim végigjártak a sorok között és még néha-néha lapoztam is, nem tudtam minden figyelmemet a könyvnek szentelni. Túlságosan kíváncsi voltam arra a lányra.
 
Még is elővettem a laptopomat a táskából, amiben már alig van valami, amit eredetileg beleterveztem és felhajtottam a tetejét. Beizzítottam a gépezetet, majd rögtön megnyitottam a Googlet. Gondolván, hogy az úgy is minden szart megmond. Állításom beigazolódott és amint beírtam a keresőbe, hogy 'Little Mix', ezer meg ezer találatot dobott ki. Egy kicsit megnézegettem a képeket is, amiken megállapíthattam, hogy igen, Zayn jól lát és remekül megcélozta az egyik legszebb lányt, akit valaha láttam. Ugyan nekem nem tetszettek a piercingjei és a mindenféle haspólója, ezek mellett pedig állandóan két kiló vakolattal a fején vicsorog, a fiúnak biztos az ilyen típusú (akire én azt mondanám, hogy ribanc) lányok az esetei. Minden egyes képén, - természetesen kivéve azt a kettőt, amin nincs rajta smink - vagy öt évvel idősebbnek tűnt barátjánál. Utánanéztem és pár hónappal pedig Zayn idősebb. Igazam volt, a smink tényleg egy banyává teszi az embert, kivéve ha normális mennyiségben használjuk. Bár nekem a többi lány kevésbé tűnt felszínesnek, így még a képek alapján is, de azért megállapítottam, hogy mind a négyen szebbek nálam. Hát ez van. Legalább én nem vagyok híres és nincs beosztva minden egyes percem és el tudok jutni egy boltba anélkül, hogy ne próbáljanak a közelembe férkőzni a rajongóim vagy a fotósok.
 
Továbbkattintottam a róluk szóló hírekhez és eljutottam egy rajongói oldalhoz is, ahol mindenféle tények vagy mik voltak a lányokról. Perrie tulajdonságai között ott szerepelt, hogy állatbarát, szereti a hipster cuccokat, Zayn Malik menyasszonya (Ki gondolta volna?), az ő szólói a leghosszabbak az egyik albumon, jó humora van és szeret jótékonykodni. Ez mind szép és jó, de élőben majd csak felfedem több tulajdonságát is, mivel ezt a fajta keresgélést meguntam és inkább a hírek között böngésztem. Mit ne mondjak, volt egy pár. Megakadtam egy oldalon, ahol rengeteget írtak róluk és nézelődni kezdtem.

"Perrie Edwards és Zayn Malik hivatalosan is egy párt alkot. A napokban kerültek elő a képek, amin a két szerelmes látható kézenfogva és az egyik képen az első nyilvánosság előtti csókuk is meg lett örökítve. Kicsattannak a boldogságtól, ami a fotókon is látszik. A most még versenyben lévő Little Mix nevű lánybanda tagja nevetgélve ölelgette a One Directionös Zaynt, aki roppant módon örült ennek a cigarettája elszívása közben. Egy kellemes, rollerezéssel töltött randin láthattuk őket."

"A két híresség ezúttal házasodik! Perrie a Little Mix énekesnője és Zayn,a  1D oszlopos tagja, eljegyezték egymást. Újabb képek öntötték el a világhálót ahol a szépséges lány, már a brillgyűrűjével mutatkozik. A This Is Us nagypremierjén kézenfogva sétálgatott a szerelmespár és boldogan mosolyogtak a lencsék kereszttüzében. Ezúttal a srác édesanyja is jött velük, aki nyilatkozott is az egyik hírcsatornának. Ugyan némi noszogatás után sem voltak hajlandóak elárulni sem a lánykérés, sem az esküvő részleteit, így inkább a két banda jövőjéről kérdeztük őket. Mindketten állították, hogy még egy jó ideig a karrierjüket szeretnék csiszolgatni. Mindenesetre sok szerencsét kívánunk nekik a továbbiakban."

"A One Direction szívdöglesztő énekesét megcsalták? Néhány héttel ezelőtt már felmerült ez a gyanú, amikor is Perrie Edwards-ot egy másik fiúval fotózták le a rejtőző paparazzik. Egy étterem hátsó bejáratánál távoztak, majd egy nagy, terepjáróval indultak el, valószínűleg a lány lakására. Ekkor Perrie meg is magyarázta nekünk a dolgot azzal, hogy csupán régi barátok, még mindig együtt vannak Zaynnel. Egy időre hanyagoltuk is ezt a témát, de tegnap délután ismét lencsevégre kapták az énekesnőt, ezúttal egy másik sráccal. Ezután kezdtünk gyanakodni és egy Zaynhez közel álló személy nyilatkozott nekünk, amiben azt állította, hogy ilyen nem történhetett, mivel a pár még mindig feltétlenül megbízik egymásban és mindketten hűséges típusok és nagyon is jól megvannak."

Amikor az utolsó cikket olvastam a sok közül, kissé összeszorult a szívem. Alsó ajkamat beharapva olvastam a sorokat és szörnyű volt ezt látni, ahogy ilyeneket írtak. A rajongók rögtön próbáltak mindenféle okokat felhozni kommentjeikben, hogy miért is lehetett Perrie ezekkel a fiúkkal. Sajnos ez a hír igaz volt és még nekem is fájt, nemhogy Zaynnek. A látszat csal és bizony ez a lány sem az, akinek mutatja magát. Nem tudom elképzelni, hogy mit is érezhet Zayn, ha ilyeneket lát. Ha pedig megkérdezik, hazudnia kell a saját és a menyasszonya érdekében is. Elképesztő, hogy mik történnek a hírességek körében, egy-két kép is hatalmas port tud felkavarni. Bár ezek valós tények, nehéz eldöntenie egy kívülállónak, hogy minek hihet. Ezt a fiút kimondottan sajnálom, olyan kedvesnek tűnik és valószínűleg az is. Megérdemelne egy normális párkapcsolatot, ahol nem kell kételkednie a másik fél megbízhatóságában. A karrierje mellett egyáltalán nem hiányoznak neki az ilyesféle idegeskedések. Márpedig biztosan átesett rajtuk, mivel mindvégig tudta az igazságot. Én is tudom és  így végképp nem vagyok hajlandó angyalian viselkedni a lánnyal. Nem kell, hogy mindenki mellett olyan csodásnak érezze magát, amikor amúgy egy borzalmas ember. Nem tudom elhinni, hogy hogyan tud ezek után is olyan szépen nézni Zayn szemeibe, ahogy a fiú mondta.

Ettől az egésztől csak romlott a kedvem, így pedig semmi energiám nem volt ahhoz, hogy tovább böngésszek. Kikapcsoltam a laptopot, majd félretettem az éjjeli szekrényemre és inkább a beburkolóztam a paplanomba és a párnámra hajtottam fejem. Sokáig csak forgolódtam és gondolkodtam ezen a srácon. Elhatároztam, hogy másnap majd jól megölelgetem, bár a többieknek ez elég furcsa lesz, engem nem érdekel. Csak az hajt majd, hogy Zaynnek mennyire sokat fog jelenteni. Úgy érzem, hogy mivel ő is mellettem volt, amikor én szívem szerint egy szakadék szélén játszottam volna a halál érzésével, most nekem is támogatnom kell őt.

A telefonon ébresztőjét beállítottam, hogy a kora hajnali órákban keltsen. Biztonság kedvéért még egy időpontot is beírtam, fél órával későbbre, hátha elaludnék. Hamar elragadott az álomvilág és rögtön Niall édes pofiját pillantottam meg, amint felém közeledik. Csodás volt egész, megint moziban voltunk, akkor viszont már ténylegesen együtt. Ismét nachost ettem és ő pedig állandóan lopott belőle, így a reklámok végénél már el is fogyott a chipsem és a sajtszószom is. A fiúnak amint feltűnt a dolog, feltápászkodott és kiment a mozi előterébe a büféhez. Amikor visszaért egyből nekileselkedtem a nagy adag nachosomnak, de most tanult az esetből és hozott magának külön is egyet. Illetve még dupla adag szószom is lett. Ujjainkat összekulcsolta és az akciófilm alatt mindvégig a kézfejemet simogatta hüvelykujjával, amitől minden érintésénél libabőrös lettem. Mikor szomorúan konstatáltam, hogy elfogyott az összes kajánk, szomorúan pislogtam körbe, némi ennivaló után kutatva a lábamnál vagy a mellettem lévő üres széknél. Csalódottan fordultam vissza barátomhoz, aki egy apró puszit nyomott homlokomra, majd zsebéből előhúzott egy csomag mazsolás-csokis drazsét. A finom édesség láttán felcsillantak szemeim és játékosan kikaptam a kezéből, de ő csak kuncogott rajtam. Felbontottam a zacskót, majd néhány szemet szedtem ki belőle és a számba dobtam. Niall felé nyújtottam a drazsét, de csak nevetve megrázta a fejét. Abban a percben még nem is gondolkoztam el ezen igazán, majd később a film végefele jutott eszembe, hogy nem is szereti. A szöszi egyedül nekem vette a drazsét. A továbbiakban vigyorogva eszegettem, míg a két nagy főhös egymást üldözték és lövöldöztek egymásra.

6 megjegyzés: