2016. november 26., szombat

II. 7. Zayn. Zayn. Zayn.

Drága Olvasóim!
Olyan boldog vagyok, hogy újra itt lehetek veletek. Mint látjátok, itt a következő fejezet, amit nagy örömmel hoztam, mert egyre kedvesebb üzenetekkel bombáztok engem. :) Nem is húznám tovább az időt, úgy tűnik ma nem járatom annyit a számat, mint általában. :D Jó olvasást babák! :) x
u.i.: Ne felejtsetek nyomot hagyni magatok után! :)
 
 


SAMANTHA WOOD

 
A puha bőrülésben én mégis feszengtem, pedig előttem terült el egy kontinens gyönyörű látványa, némely felhő takarásában. Jobb kézfejemet, egy nagyobb, megszokott kéz ölelte és gazdája mellettem szuszogott, a sapija pedig csak az orrát és ajkait mutatta. A fülemben valami lágy dallamú szám szólt, Ed Sheeran hangja ismét elvarázsolt. Az I See Fire mindig előhozta azt a kellemes hatást, amit max hangerőn az énekestől megszoktam. Minden egyes részletét kívülről tudtam és magamban lepergett előttem az egész dalszöveg. A kávémat kortyolgattam, amit ugyan nem kellene, főleg az időeltolódás miatt, de most nem érdekelt. A latte társaságában egy duplacsokis muffin is helyet kapott, aminek már a fele hiányzott és a tálamat néhol morzsa lepte el. A zene ellenére sem tudtam lenyugodni, pedig még kényelmes helyem is volt, nem akárki társaságában. Rosszul is éreztem magam Niall miatt, hiszen kétszer is fontolgattam a csókot Zaynnel. Nem tudom ezek után mit gondolna róla, hogy az egyik legjobb barátjához közelebb kerültem, mint remélte. Tulajdonképpen ilyen módon nem is kerültem közelebb és a szívdokival kettesben inkább csak azt éreztem, hogy menekülni akar a szerelmétől, ezért erre most én voltam a legmegfelelőbb alany. Amit én nem akartam. Jól esett, hogy most ennyire rendben van a kapcsolatunk és úgy gondolom, hogy hozzá bármikor fordulhatok ha kell. Ha ő most nem lenne, akkor nem biztos, hogy itt ülnék és jobbomon ez a csodás ember aludna. Talán éppen Londonban melóznék vagy visszarepültem volna Los Angelesbe. Amit semmi pénzért nem akarnék. Még a családom miatt sem. Oké, talán Tay és Leah miatt igen. Az ölelésükért most mindenemet odaadnám. Szóval valamennyire hálás is lehetek Zaynnek. Zayn. Zayn. Zayn. Talán ő lesz a londoni mentsváram. Niall vállára hajtottam a fejem és csak a légzését figyeltem, amitől rögtön kivirultam. Halvány mosolyra húzódtak ajkaim és szerencsésnek éreztem magam. Hiszen megtaláltam őt. Vagyis ő talált meg engem. Részletkérdés.
 
Az útikönyvemet sikeresen otthon felejtettem, nem is én lennék. Bár az utazás előtt pár nappal bemagoltam a fontosabb tudnivalókat, legfőképp Sydneyről, valószínű, hogy megmarad, mint a töritételek a vizsgák előtt. Körbe tekintettem a nagy térben és megpillantottam Liamet, aki egyedül ült. Megsajnáltam, hiszen tudom, hogy milyen érzés, amikor a szerelmünk nincs mellettünk és még nekem is hiányzott a mosolygós Soph. Letelepedtem hozzá, majd lágyan megöleltem, amit egy félmosollyal értékelt. Elmeséltem neki, hogy mennyi mindent megtudtam már róla, mikor a lány sétálgatásaink közben beszámolt. Kicsit felturbóztam az eseteket, de azért nem akartam átesni a ló túloldalára, mert nem én szeretem Liamet, hanem egy barátnőm. Furcsa volt így magamnak is bevallani, de tudtam, hogy ő már a barátnőm. Rá is számíthatok. Lehetséges, hogy ezután kicsit untatni kezdtem a srácot, mert mindenféle nevezetességről kezdtem el neki hablatyolni, de azért értékelte a társaságomat, cseppet sem tűnt álmosnak. A társaságból még El és Louis, Gemma és Zayn voltak fent. A szerelmespárt nem akartam zavarni épp nagyban kémlelték egymást és azt figyelték, hogy mikor röhögi el magát a másik. Gemma belül ölt és öccse párnaként átölelte, sőt még horkolt is. Nem akartam odamenni az idősebb Styleshoz, az út egy részében már úgy is elültettük Harryt, hogy beszélgethessünk egy darabig. Zaynt még véletlenül sem akartam zargatni, miután volt ez a kínosabb eset köztünk, nem nagyon beszéltünk. Ez így volt jól, majd később. Viszont nem hozhatjuk szóba a történteket, ahogy előtte is tettük. Így helyes. Agyonsminkelt Perrie a fiú ölében aludt el, ezzel szívdokinak esélyt sem adva a pihenésre. Ehhez képest Zayn elég nyűgösnek látszott és mindig is szüksége volt az alvásra, nem is kevésre, tehát a menyasszonya jól kicseszett vele. Párszor együttérző pillantásokat küldtem felé, amiket egy biccentéssel és mosollyal fogadott.
 
Amint megérkeztünk én kikönyörögtem a társaságunktól egy kétórás turistás viselkedést a városban, amit Gemma is igényelt, rajtunk kívül már mindenki volt Ausztráliában. Mi ketten előre szaladtunk, így is megtornáztatva elfeküdt/elült (?) végtagjainkat és gerincünket, majd érdeklődve nézelődtünk körül. Egy zenekari tag lelkesen mutatott meg nekünk mindent és végig mosolyogva tűrte áradozásunkat. Képeket is csináltunk, ahol csak a lányok sorakoztak az épületek előtt. Én, Gemma, Lou, kicsi Lux, Perrie persze véletlenül sem volt hajlandó mellénk állni Zayn unszolása ellenére sem, Eleanor, Sandy vagy John barátnője. Ezek voltunk mi, a női tagok, elenyésző számban a hímek ellen. Gemmel selfieztünk párat az operaház előtt, amikből egy négyes sorozat instán landolt, illetve Niallel is beálltunk egy fotóért. Ő poszolta az oldalra, ahol perceken belül többszáz komment és szívelés érkezett, erről meg is feledkeztünk. Hivatalosan is be kell majd jelentenünk ezt az egészet. Félek.
 
Lou is kirakta ezt a képet "Elbűvölő új barátnőmmel, Horan úr oldalán. Sydneeey <3" . Néhány hozzászólást el is olvastam, változó véleménnyel voltak rólam. Oké, többnyire nem bírtak elviselni.
"Ki ez a csaj és mit keres a férjem mellett?"
"Lou, látunk majd a városban? :)) #perrieandlouselfiepls "
"Nem szimpi ez a lány." "Van egyáltalán neve?"
Egy válaszoló:"Valamilyen Samantha, állítólag. Zaynnel látták a reptéren."
Az előbbi: "Ki ez a k*rva? Mit akar Zaynietől? Szegény Pezz."
"Nem hiszem, hogy új barátnője van. Perrie is ott volt a képeken, csak a háttérben. Nyugi, lányok."
"Reméljük, amúgy mi köze Niallhöz?"
"Jó lenne már tudni. Egyre többet látjuk őket együtt. A múlt heti, egy Starbucks előtt, a régi mozis dolog stb.. Shippelhetnénk Namanthát, Nammyt vagy Namet. :)"
"Nekem akkor sem tetszik ő."
"Szerintem elég szép lány. #perrieandlouselfiepls "
"Ne már, hogy mind az öten foglaltak legyenek!!! Pls 1D! x"
"Én nem akarom ezt a csajt. Eleanort, Sophiát, Perriet és Abigailt szeretem. Nem kell a fandomnak egy ötödik. #perrieandlouselfiepls Amúgy, van itt valaki Mixer? Perries oldalt vezetek. Katt →..."
"Nammy <3 Nekem tetszenek együtt. #nemakarokveszekedést"
"Szerintetek mikor lesz már Zerrie esküvő? :)"
"Nem egy csontkollekció. :D"
Egy válaszoló:"Legalább nem olyan vézna, mint egy modell."
"Vigyoroghatna jobban is, Niall mellett van!!!!"
"Lehet, hogy csak egy rajongó, nem? Vagy csak Lou egyik barátnője."
"Ugyan már. Biztosan összejöttek. Mrs. Horanek, zsepit elő. :("
"Nekem sem valami szimpatikus. :( Perrie + Lou selfiet plss! <3 #perrieandlouselfiepls"
"perrieandlouselfiepls támogatom az ötletet :)"
"perrieandlouselfiepls"
"perrieandlouselfiepls"
"Gemma és Ash is ott lehetnek?"
"Szerintem Zayn egyik barátja. :)"
"Ne aggódjatok. Zerrie halálbiztos. <3 #perrieandlouselfiepls "

Nekem ennyi elég is volt és megállapíthatom, hogy akármennyire is szemfülesek a rajongók, néhányan megfognak döbbeni, amikor hivatalossá válik a kapcsolatunk. Értetlenkedve ráztam meg a fejemet, fogalmam sem volt, hogy mi ez a nagy imádat Perrie iránt. Valószínűleg egy csomó csaj behülyült az eljegyzős dolog miatt, ráadásul ott van a csaj bandája, amit Zayn szépen elhíresztelt. Mellesleg a szőkeség a külvilágnak a szép és bájos oldalát mutatja, nem vicsorog annyira a kamerák előtt és nem olyan bunkó mindenkivel, ahogy szokott.

Visszadtam Niall kezébe a telefont, majd lassacskán elsétáltunk a taxikig és elkocsikáztunk a hotelhez. Az út nem volt valami hosszú és eseménydús, ugyanis a belvárosban volt ez a híres-neves szálloda, ami természetesen 5 csillagos-billagos volt. Elég puccos lehetett, mivel amikor Perrie kihajolt az autó ajtaján és kiemelte az egyik, tűsarkús lábát, rögtön két londíner ugrott a segítségére, hogy bevigyék a bőröndjeit. A másik oldalon Zayn szállt ki és egy nagyobb papírpénzt csúsztatott az egyik pasas zsebébe, aki ezt vigyorogva elfogadta, majd próbálta újra hitelesen komolyan venni a munkáját és egyre jobban pedálozott nekünk. A másik a mi taxinkhoz lépett, de én elutasítottam a segítségét, egyedül is kitudtam szállni, ezért áttért a csomagtartóhoz, ami rendesen megvolt pakolva. Egyszerre három poggyászt vonszolt maga után, ahogy a másik is és többet fordultak ugyan, (gyenge kifejezés, vagy hússzor) miközben mi beléptünk a márványozott kőburkolatú hallba. A recepciós kedvesen köszöntött minket és szinte füttyentett az egyik személyzetisnek, hogy intézkedjen a csomagokat illetően.
- Ha minden igaz, akkor a negyedik emeleten a 400-as szobától, a 420-ig foglalták le őket, Simon Cowell néven - mosolygott kedvesen az ötvenes éveit taposó nő, mire az öltönyös ember bólintott, aki viszont biztosan nem Simon. Őt mindenki felismeri. - A kulcsokat odaadnám és itt is lenne egy papír a szobákat illetően - nyomta a nyakkendős férfi kezébe a dolgokat, aki átadta Louisnak, hogy ossza szét, ahogy akarja. Felsorolta, hogy milyen szobák lesznek.
- Röviden annyi, hogy a zenekarnak, a testőröknek, a backstage fő embereinek és az ügyintézőknek lesznek többszemélyes szobái, kivéve Louiset, aki a családjával kap egy nagyobbat - ebben a pillanatban tekintetét Loura szegezte, majd folytatta. - Nem akarok semmiféle akciót, kizárólag a showra készültök - szuggerálta idegesen az öt fiút, akik röhögve összenéztek, majd beleegyeztek egy nagyobb felszólítás után. Konkrétan az öltönyöstől zengett a szálloda. - Felosztááás - nyújtotta el az á-t és úgy tűnt, még ő is élvezi. - Louis, Liam és Harry egy szobában, három ággyal. Niall és Zayn egy szobában, két ággyal. Perrie és Samantha egy szobában, két ággyal. Gemma és Eleanor egy szobában, szintén két ággyal - A végét már nem is hallottam csak az a mondat visszhangzott a fejemben, amiben én is említésre kerültem. Nem lehetséges. Nem hiszem el, hogy megint engem akarnak büntetni. "Akire én azt mondanám, hogy ribanc"-val kell eltöltenem ezt a nyomorúságosnak ígérkező öt napot. - Még nem fejeztem be srácok! - szólt ránk ismét erélyesebben az öltönyös. - Ne felejtsétek, hogy minden emelet folyosóján kamerák vannak felszerelve - ekkor, hogy egy kicsit normálisabbnak tűnjön, halvány mosolyt erőltetett arcára. - Én pedig a laptopomról a recepciós segítségével - sandított az említettre - egész nap figyelni fogom a mozgásokat, a szobák között. Tehát. Malik, Horan és Tomlinson. Ne is próbálkozzatok! - mutogatott rá a három srácra, akikről egyből lehervadtak a jól ismert mosolyok. Kicsit csalódottan ugyan, de mindannyian bevonultunk a liftekbe és szép lassan mindenki felért a negyedik emeletre. El volt kerítve a mi részünk, gondosan elszeparálták, hogy a szálloda vendégei vagy pár betolakodó véletlenül se tudja a bandát megközelíteni.

Niall végig fogta a kezemet s húzott maga után, amíg el nem értünk a 414-es ajtóig. Ez volt az enyém megosztva az ördöggel. Egy nagy sóhaj hagyta el ajkait, majd elfordította a kulcsot a zárban és beemelte a sporttáskámat a szobába. Két ágy helyezkedett el egymástól másfél méterre, mellettük éjjeliszekrények. Az egyik falnál húzódott végig egy pultrendszer, aminek aljában egy szemetes, minibár és szekrény volt. E fölött egy nagy tükör foglalt helyet a falon és egy hosszú polc, amin könyvek (!) voltak. Egy külön helyiség szolgált gardróbként, amiben  a már-már kétszemélyes ágyam is elfért volna. A fürdőszoba közepén volt a kád, az egyik sarokban a tusolófülke, a mosdótál az egyik oldalon, a másikon pedig a wc. Valamivel szebb volt mint a londoni szálloda, de nem voltak nagy különbségek. Valaki ráncigálni kezdte a bejáratot, míg meg nem pillantottam a szőke tincseit. Döbbenet ült ki arcára, gondolom épp nem figyelt, - vagy manikűrözött, vagy éppen telefonált - és nem hallotta meg azt a csodálatos hírt, miszerint egy nyomorult szobában kell eltöltenünk öt egész nyomorult napot. Én és ez a nyomorult nőszemély. Ebben a nyomorult hálóban, a nyomorult gardróbjával és az annál is nyomorultabb fürdőjével. Persze a szoba és Sydney tökéletes volt, a felállás már nem annyira. Mögötte megjelentek azok a jól ismert, aggódó barna szemek. Perrie dühében barátjához fordult és magyarázatot várt, de megelégelte azzal, hogy nem az ő ötletük volt. Megvárta míg a szívdoki bevonszolja a bőröndjeit. Zayn és Niall hamarosan távozni akartak, de mi mindketten, tökéletes összhangban győzködni kezdtük őket, ami minket is meglepett. Lassacskán elbúcsúztak, egy mondattal, hogy majd vacsoránál találkozunk.

Őnagysága míg a gardróbban pakolászott telefonnal a fején csacsogott valakivel. Azzal a valakivel aki őt két perce hagyta el. Zayn. Zayn. Zayn. Nem tudom miért hagyja magát egy ilyen lány mellett. Amúgy ha egyedül van jóval magabiztosabb és elég határozott típus. Én is a felkaptam a mobilomat és gyorsan írtam Sophiának.
"Igazad volt, a fenébe is."
"Hallgatnod kellett volna rám. Nem akartál volna te is a szüleidre hagyatkozni? :)"
"Azt ne mond, hogy komolyan náluk vagy."
"Nem. Liam házában, a jacuzziban. Tökéletes időtöltés egy pohár pezsgővel. :)"
"Hagyod, hogy itt szenvedjek? A fő híreket nem is tudod. -.-"
"MIT CSINÁLTÁL, SAM? NIALL CSINÁLT VALAMIT?"
"Dehogy. Velünk minden oké :)"
"AKKOR?"
"Találd ki ki a szobatársam."
"BAZDMEG. JÉZUSOM. A FENÉBE IS. NE MÁÁÁR. MIASZAR. AZ NEM LEHET." - ezen ismét elnevettem magam. Csak akkor beszél így és ilyen tőle nem megszokott stílusban, ha Perrie a téma.
"Pontosan."
"Elszeparáltak titeket a srácoktól? :("
"Ja."
"Mi a felosztás?"
"Gemma- El, Louék hárman, a többiek, Liam-Louis-Harry, Niall-Zayn. :("
"Szétválasztották Nammyt. :("
"Már te is így hívsz minket?"
"Persze. Baromi jól hangzik. :)"
"Tehát láttad a képet. :)"
"Még szép. Egyébként négy címlapon is ti vagytok."
"Nevek? :)"
"The Sun, Daily, Cosmopolitan és valami Newie News. <3"
"Úristen. Pedig hamarosan be akartuk jelenteni."
"Szinte már felesleges. Bár mindegyikben csak találgatnak és a cuki képeiteket elemzik. Vagyis a Sun azt állítja, hogy te Zayn egyik régi barátja vagy."
"Értem. Egészségükre. Gondolom a reptéri kép alapján."
"Nem is zavarlak tovább, jó vacsizást. :)"
"Honnan a fenéből tudsz te mindent?"
"Tájékozott egy nő vagyok, újságokat olvasok és netes portálokat. Ó és Liam említette. Na, szia. x"
"Már ő is elárult. :( Szia. x"

A banda lenyomott egy koncertet, míg mi lányok Lou és Gem kivételével a hotelben punnyadtunk. Eleanorral körbementünk a szállodában, koktélokat iszogattunk, feltérképeztük a szobájukban lévő könyvespolcot, majd elindultunk sétálni. Ez most nagyon jól jött, mert mostanában nem nagyon voltam kint a szabad ég alatt. Megtárgyaltuk, hogy milyen nagy szívás, amiért nem lehetünk úgy elosztva, ahogy mi akarnánk és Abigailt és Sophiát is sokat emelgettük. Amikor visszaértünk a helyre épp Lux és az apukája jöttek ki onnan és megkérdezték, hogy lenne-e kedvünk a kislánynak új plüsst venni, mármint nézni ahogy mennek boltról-boltra és végül hazahozzák a legnagyobbat. Beleegyeztünk és nevetve figyeltük, ahogy Lux vonszolja az apját, minden kezébe akadó plüsshöz.


2 megjegyzés:

  1. Drága D, mint mindig most is perfect lett����, khmm osztom a véleményed����♡♡

    VálaszTörlés